El COEIIB organitza un curs de Visualització de Dades amb Power BI

12 de juny de 2026

posts/2026/06/12/Screenshot_2026-06-12_at_13.17.36_Jm0eBVn.png

El Col·legi Oficial d'Enginyers Informàtics de les Illes Balears (COEIIB) obre les inscripcions per a una nova activitat formativa enfocada en l'anàlisi i la representació gràfica de dades. Aquesta formació té com a objectiu principal dotar els assistents de les habilitats necessàries per visualitzar informació rellevant a partir d'un log (registre) d'esdeveniments utilitzant l'eina Power BI.

El curs està dirigit a persones amb coneixements previs d'ofimàtica que vulguin ampliar les seves competències analítiques.

Dades de l'activitat
Dates: Dilluns 29 i dimarts 30 de juny.
Horari: De 17:00 a 19:00 h.
Modalitat: 2 sessions en línia síncrones (4 hores de durada total).

Programa del curs

  1. Introducció a Power BI.
  2. Importació i depuració de dades.
  3. Elements visuals: taules, matrius, gràfics de barres/columnes, gràfics de línies, gràfics de sectors (pastís) i mapes.
  4. Filtres.
  5. Formats.

Ponents
Sr. Francisco Bastida López: Llicenciat en Informàtica per la UIB i Màster en Ciència de Dades per la UOC. Actualment és el Director de l'Oficina de Planificació Estratègica de la UIB i Col·legiat n.º 250094 del COEIIB.
Sra. Mª Ascensión Tapia Moreno: Enginyera Tècnica Informàtica de Gestió. Responsable de la Unitat de Dades de la UIB.

Inscripcions: https://capturedata.gladtolink.com/?external=3i0deiqwM06wWbmpum1EFw&document=d2afd522-9271-4e38-bbff-713cd6977e09

Filtre per categories